Wij hebben een nieuw cookie beleid gepubliceerd, zodat u begrijpt hoe wij gebruik maken van cookies op deze site. Meer informatie

ICAS Nederland is a leading local provider of Employee Assistance Programmes

Through our global network of ICAS and partner offices, we cover over 50 countries worldwide

Critical Incident management

ICAS verzorgt de eerste opvang van medewerkers op locatie na melding van een schokkende gebeurtenis.

De consultant biedt counselling aan slachtoffers, getuigen en familieleden bij of na een crisis, een bedrijfsongeval, agressie en geweld, rampen en calamiteiten.
Onze consultants zijn allen getraind in het helpen van mensen in crisissituaties.

Ons aanbod van diensten omvat:

  • Gegarandeerd dezelfde dag onsite voor het bieden van psychosociale hulpverlening
  • Faciliteren van bijeenkomst(en) na de schokkende gebeurtenis
  • Advisering aan het management over de ondersteuning en begeleiding van hun personeel
  • 24 uur telefonische hulplijn faciliteit voor werknemers en hun gezinnen
  • Huisbezoek aan medewerker en gezin

 

Neem gerust contact op om uw individuele wensen te bespreken