Met het EAP hebben uw medewerkers altijd en overal de
beschikking over een professionele coach, counsellor of adviseur.
Onze persoonlijke aandacht stimuleert de ontwikkeling van
menskracht in uw organisatie.
Een belangrijke succesfactor van dit programma is dat mensen met
allerlei vragen terecht kunnen, zowel op werk- als privé
gebied. Waarom zo'n breed pakket aan dienstverlening? Omdat
een mens in zijn leven met uiteenlopende situaties te maken kan
krijgen, die hem of haar van het werk afhouden.
De medewerker krijgt gerichte ondersteuning en informatie die
hij nodig heeft om problemen effectief op te lossen en de
emotionele impact die sommige vragen hebben te reduceren.
Het EAP is ingevoerd bij vele toonaangevende organisaties.
Hierdoor bestaat er binnen ICAS wereldwijd al tientallen jaren
ervaring met het EAP. Het programma is in de loop der tijd steeds
verder ontwikkeld en breed getest. En we blijven het programma
steeds aanpassen aan de eisen van deze tijd.
De belangrijkste kenmerken van het EAP
- Telefonisch en online 24 uur per dag en 7 dagen in de week,
toegang tot de EAP dienstverlening via een gratis 0800-nummer
- Coaching- en counselling diensten voor hulp en vragen
- LifeManagement advies (financiën, juridische zaken, gezondheid,
jeugd & gezin)
- Face-to-face coaching- en counselling gesprekken mogelijk door
het hele land
- Onbeperkte toegang tot de ICAS Lifestyle online portaal over
gezondheid en welzijn
- Onafhankelijk, laagdrempelig en strikt vertrouwelijk
- Toegankelijk voor het hele gezin
- Heldere statistische management informatie over gebruik
EAP
- Ondersteuning van organisaties bij hun peoplemanagement
Het online
gezondheidsportaal
met nuttige
informatie
en advies