Wij hebben een nieuw cookie beleid gepubliceerd, zodat u begrijpt hoe wij gebruik maken van cookies op deze site. Meer informatie

ICAS Nederland is a leading local provider of Employee Assistance Programmes

Through our global network of ICAS and partner offices, we cover over 50 countries worldwide

Telefonische counselling

Telefonische counselling biedt alle medewerkers in de organisatie dag en nacht onbeperkte toegang tot de coaching en counselling service voor hulp en vragen.

Er is 24 uur per dag een professionele coach/counsellor tot uw beschikking voor vragen, problemen, informatie of een persoonlijk advies.

 

De dienstverlening omvat het volgende:

  • Telefonische vorm van begeleiding
  • Deze vorm van telefonische begeleiding is zowel overdag,
    's avonds en in het weekend mogelijk
  • De service is altijd binnen handbereik, 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar
  • De gesprekken zijn vertrouwelijk en desgewenst anoniem
  • Met eventueel e-mailcontact ter ondersteuning en voor uitwisseling van informatie

Het online
gezondheidsportaal
met nuttige
informatie
en advies

Start hier je traject